Ηλεκτρονική Τιμολόγηση I-Spitit


Σχετικά

Η ομάδα έργου του λογισμικού i-spirit, άρχισε το 2010 την υλοποίηση του και παρέδωσε την έκδοση 1.00 στην Ελληνική αγορά το 2015.

Το λογισμικό ξεκίνησε να δημιουργείτε από μια λευκή κόλλα χαρτί.

Κράτησε τα θετικά στοιχεία που παρέχουν τα λογισμικά τιμολόγησης των Αμερικάνικων και Ευρωπαϊκών χωρών προσθέτοντας παράλληλα λειτουργικότητα και απλότητα στην χρήση του.

Αποφάσισε να κατασκευάσει ένα υβριδικό λογισμικό που συνδυάζει τα θετικά μιας desktop και μιας cloud εφαρμογής.

Η νέα τάξη πραγμάτων στα ενιαία ευρωπαϊκά και λογιστικά πρότυπα έδωσε το κίνητρο στην ομάδα i-spirit να κατασκευάσει κάτι που έλειπε τόσο από την Ελληνική όσο και από την Ευρωπαϊκή αγορά. Έμφαση έδωσε στην κοινοτική οδηγία του 2007 για τα προγράμματα ηλεκτρονικής τιμολόγησης γιατί αντιλήφθηκε γρήγορα τις αλλαγές που έρχονται .

Πλήθος από εγκαταστάσεις έχουν γίνει το 2015 και το 2016 στην Ελλάδα και σήμερα βρίσκεται στην έκδοση 1.03.

Η ομάδα υλοποίησης έχει εμπειρία στο επιχειρησιακό λογισμικό από το 1995 και έδωσε σε αυτό το project όλη την επιστημονική της γνώση και εμπειρία παραδίδοντας ένα οικονομικό, σύγχρονο και καινοτόμο λογισμικό ηλεκτρονικής τιμολόγησης.

Μεγάλα λογιστικά γραφεία, εμπορικές, τουριστικές και επιχειρήσεις παροχής υπηρεσίας απαρτίζουν το πελατολόγιο του λογισμικού.
 

Δυνατότητες εφαρμογής


Διαχείριση πωλήσεων:
Έκδοση, εκτύπωση και αποστολή ηλεκτρονικών τιμολογίων.
Καταχώρηση χειρόγραφων παραστατικών.

Διαχείριση αγορών
Καταχώρηση παραστατικών των αγορών, δαπανών και παγίων με έξυπνο τρόπο από το χρήστη ώστε να έχει τον πλήρη έλεγχο του γραφείου του.

Χρηματοοικονομικά:
Επιλογή του τρόπου εξόφλησης στα παραστατικά αγορών και πωλήσεων για γρήγορη και σωστή καταχώρηση με όλους τους πιθανούς τρόπους είσπραξης ή πληρωμής.
Ξεχωριστό μενού για τη διαχείριση των εισπράξεων και πληρωμών για τις ενότητες των συναλλασσόμενων.

Συναλλασσόμενοι:
Δυνατότητα απογραφής υπολοίπου συναλλασσόμενων ανά πάσα στιγμή.
Μίνι crm με χρήσιμες πληροφορίες για τους πελάτες και τους προμηθευτές.
Δυνατότητα εκτύπωσης ή αποστολής καρτέλας λογιστηρίου με email.

Οργάνωση γραφείου:
Δωρεάν λογιστικά φύλλα και κειμενογράφος ( απόλυτα συμβατά με το MS office) για τον αυτοματισμό του γραφείου.

Υποχρεώσεις προς το δημόσιο:
Υπολογισμός, έλεγχος και αποστολή των συγκεντρωτικών καταστάσεων (μηνιαία και τριμηνιαία ΜΥΦ) στη Γενική Γραμματεία πληροφοριακών συστημάτων.
Εκτύπωση της μηνιαίας κατάστασης εσόδων εξόδων.

Εκτυπώσεις:
Απεικόνιση των δεδομένων σε pvot και σε grid με δυνατότητα εξαγωγής τους σε excel για όλες τις παραπάνω ενότητες.

Λοιπές λειτουργίες:
Εξαγωγή αρχείων σε excel, pdf format.
Σύνδεση με φορολογικό μηχανισμό.
Αποστολή ηλεκτρονικών τιμολογίων με email.
Αυτόματη διαδικασία backup των δεδομένων.

Ηλεκτρονικά Τιμολόγια σε 4 λεπτά.

Επικοινωνία

Andaneias 15
Χαλάνδρι, Αθήνας, Αττική 15231
Ελλάδα

Εκδώστε ηλεκτρονικά τα παραστατικά σας, γρήγορα και οικονομικά

Λήψη Οδηγιών

Χαρακτηριστικά

  • Ηλεκτρονική Τιμολόγηση
  • Εσοδα Έξοδα
  • λογιστικά γραφεία
  • Εμπορικές Επιχειρήσεις,
  • Τουριστικές Επιχειρήσεις
  • Νομικές Υπηρεσίες
  • Εκπαίδευση
  • Παροχής Υπηρεσιών

Ώρες

Το help desk λειτουργεί από τις 9:00 πμ έως τις 9:00 μ.μ

Κριτικές

1 Κριτική
Biz trikalanews Biz trikalanews
Τρίκαλα
Ηλετρονική Τιμολόγηση

Μας ...έλυσε τα χέρια

Μαΐου 2016

Βρήκατε αυτή την κριτική χρήσιμη;

0
Διαφήμιση